Hai Sobat TFI!

Dalam rangka memperingati hari Pahlawan, Teach For Indonesia bersama HIMPAUDI di kecamatan Palmerah menyelenggarakan kegiatan perlombaan yang bertemakan “Pahlawanku Sepanjang Masa”.

Kegiatan ini dilakukan pada tanggal 25-27 November 2021 yang lalu secara daring dan diiikuti oleh anak -anak hingga guru PAUD.

Lomba yang diadakan meliputi Lomba Menyanyi untuk kelompok A dan B, Lomba Membaca Puisi untuk Kelompok B, dan Lomba Mendongeng untuk Guru PAUD.
Dengan adanya kegiatan ini, diharapkan anak-anak PAUD di kecamatan Palmerah, berani menunjukkan kemampuannya, seperti para pahlawan yang berani berjuang demi masa depan Bangsa yang lebih baik.

#TeachForIndonesia
#EmpoweringandFostering
#BINUSUniversity

_____________________________________________________________________________________________________

Hi TFI Friends!

In commemoration of Hero’s Day, Teach For Indonesia together with HIMPAUDI in Palmerah sub-district held a competition with the theme “My Hero of All Time”.

This activity was carried out on November 25-27 2021 online and was followed by children to PAUD teachers.

The competitions held included a singing competition for groups A and B, a poetry reading competition for group B, and a storytelling competition for PAUD teachers.
With this activity, it is hoped that PAUD children in the Palmerah sub-district will dare to show their abilities, like heroes who dare to fight for a better future for the Nation.

#TeachForIndonesia
#EmpoweringandFostering
#BINUSUniversity